where the sun keeps shining

Var ju så himla fint väder igår så jag bestämde mig för att gå ut och gå en sväng i solen. var riktigt skönt vill jag lova. Men i morse när jag vaknade var det grått och regningt inte riktigt lika kul. hörde dessutom att det hade snöat i natt, stämmer verkligen det? Jag trodde ju att vintern var över nu och att våren hade kommit för att stanna.

Blev även att åka hem till Louise och chilla lite igår kväll :) mycket trevligt att spendera lite tid med sina vänner från gymnasiet, blir ju inte att man ses allt för ofta numera. Träffade även Björn där, mycket överraskande men roligt att se honom. Har inte setts på väldigt länge nu så det var kul :)

Ska snart åka iväg och jobba. hoppas verkligen på att det inte blir sista hockeymatchen hemma för säsongen. Kom igen nu grabbar, ni kan om ni bara vill det vet jag. Vinn denna match nu okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu