when the children cry

sitter här med godiskålen i högsta hugg. har nyligen kommit hem från tentab och är helt slut. Hade extremt mycket översklottsenergi direkt efteråt men det försvann så fort jag satte mig på bussesn så nu hoppas jag att godiset kan ge mig en lite sockerkick så att jag kan koncentrera mig på lite mer plugg nu snart. för övrigt kan jag bara säga att tenten kan gå hur som helst. scenariot var skit svårt och jag såg aldrig riktigt det centrala. Kan mycket väl ha tolkat det fel och valt fel problem områden. Men jag hoppas det gick bra. skrev bhetydligt mer än sist och blev nästan stressad i slutet. Det var 20 min kvar och jag var inte klar med sista frågan. brukar alltid ha lämnat provsalen vid den tiden :O kanske är ett gott tecken, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu