Shining Light

Inte vilken dag som helst idag, det är syrrans 18-års dag :)
var uppe och sjöng för henne i morse, tror att hon gillade sina presenter men var tvungen att byta en tröja som hon fick av mig. Den var visst lite för liten ;)

Har dessutom fått JOBB idag :D kommer numera att jobba extra på busfabriken några kvällar och helger :)
Ska bli sjukt kul, ska dit och provjobba nu nästa helg. Dock är ju sjukhusfesten på fredagen men men. Jag brukar ju inte ha några problem att komma upp dagen efter så denna gång blir nog inget undantag!

Blev lite mordernare igår oxå. Gick äntligen till banken och fixade internet bank så nu kan jag enkelt föra över mina pengar själv utan att be andra om hjälp hela tiden mm. Allt lär bli så mycket smidigare. Tänklte premiär använda den nu i helgen och göra av med ännu mera pengar på studieliteratur, bara 800:- fattigare typ.  Alltid lika roligt. Men denna bok och arbetsbok kommer vi ha användning för under hela utbildningen så det är ganska värt det iallafall.

Nej nu ska jag fixa iordning det sista i mitt rum innan gästerna kommer i kväll.
Pusshej!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu