still waiting for moments to come

Har tråkigt och är rastlös, vil ha något roligt att skriva men kommer inte på något. Gör just nu allt för att slippa plugga, har ingen lust eller ork. Har inget bestämt som jag verkligen måste göra och då går det inte att plugga om man heter Martina. Jag kommer helt enkelt inte igång utran en liten känsla av press...

Funderar på att göra om min blogg lite igen, få den mer personlig och finare hel
t enkelt. Börjar tröttna på denna. Men jag vet inte hur jag vill ha det ist'ället, dessutom är jag ju ionte så duktig på det där med bloggdesign och koder direkt så det får bli en annan dag, då jag har tid och ork att sitta o pilla med det under en längre tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu