so you do

Är trött, jätte mätt, glad, ledsen uttråkad. allt på en och samma gång ;)
var några dagar sedan jag skrev sist. har hänt lite olika, både bra och dåliga saker. fick reda på tentan i torsdags, fick *U. kanske inte det roligaste beskedet, men jag har lovat mig själv att inte gräva ner mig för det. Det är bara att ta tag i det igen och klara det nästa gång som för övrigt är VÄLDIGT snart. Aja det ska gå bra.

Hade även min första dag på jobbet idag, mycket roligt och lärorrikt. Gick väldigt bra, hoppas jag får jobba snart igen. Även om jag var väldigt trött när jag kom hem har jag haft kul. Är verkligen inte van att gå och stå så mycket som jag gjort idag. men det ger bra benmuskler nu till sommaren ;)

Kan ju även meddela för er som inte vet att torsdagens match för LHC inte slutade så himla bra. De förlorade med 5-1 vilket innebär att det inte blir mer hockey för denna säsong. Mycket tråkigt måste jag säga, men men är väl inte så mkt att göra något åt tyvärr.
 

Nej nu ska jag se om jag kan hitta på något annat att roa mig med ett tag.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu