mystisk energi

Man hinner med en hel del på en ledig dag om man bestämmer sig för att gå upp i skaplig tid istället för att ligga kvar i sängen och sova bort halva dagen.
Har redan under dagen hunnit:

* Duschat
* skriva klart lärandeplanen
* nästan skrivit klart basgrupps arbetet för denna vecka
* pluggat till HEL-tentan
* varit ute med hunden
* fikat x2
* hämtat ut min böcker från lycknis
* städat i mitt rum

Nästan allt jag hade planerat att hinna med under dagen är redan gjort. Ska bara plugga lite mer inför HEL, göra klart basgruppsarbetet och bädda rent i sängen ;)

Kan det vara det fina vädret som gjort mig så pigg och effektiv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu