I'm singing out loud

Blev en lyckad kväll igår, dock har jag lite ont i magen idag efter alla situps jag tvingades göra under ölspelet :P fick dessutom göra några arhävningar sen mot slutet men det känner jag inte av lika tydligt. Annas mår jag bra idag lite trött bara men det är jag ju alltid. Har varit duktig och suttit och pluggat endel nu på morgonen, nu kan jag inte göra mer för tillfället. Måste få tag i lite böcker först. Nu väntar jag på att min systsre yster ska vakna, hon har turen att inte behöva vakna av solen varje morgon :P

Aja hade bra
pusshej!
















Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fast det är ju härligt med träningsvärk också..då vet man att man gjort nåt =)

2010-04-04 @ 18:12:39
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu