I wonder how, I wonder why

var en kort dag io skolan idag, sånt tycker vi om även om man inte var hemma förrän halv 2 trots att man sluta redan vid 12. Campusbussen är kanske inte den snabbaste direkt, men men den är ju gratis iallafall och det är väldigt lätt att koppla av, kanske lite för lätt ibland ;)

Har haft lite besök här hemma idag, farmor och faster kom och firade mig och min syster. bättre sent än aldrig, eller vad säger man? ;)

de har tagit bort allt grus här hemma i mitt område nu, sånt tycker jag om. Men snacka om att det gått åt mycket grus nu i vinter, ligger stora högar lite här och där. Var ute och gick en sväng i det fina vädret i söndags, tänkte bjuda på lite bilder. Blogg.se tycker om att bråka med mig lite då och då, kan inte alltid ladda upp bilder här på bloggen. Vet inte varför elelr om det bara är mig det inte funkar för alla gånger?

 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu