hit me with your best shot

Dagens låt: SOS (let the music play)- Jordin Sparks
Dagens dusch: i morse
Dagens frisyr: nedsläppt, får se om det förblir så hela dagen
Dagens smink: just nu bara maskara kommer bli mer sen framåt kvällen
Dagens klädsel: just nu leggings och långt linne
Dagens händelse: 18års fest för Josse
Dagens planer: plocka undan lite hemma, fixa käk och sen festa hela natten lång ;)
Dagens vill ha: kul
Dagens saknad: älskling <3
Dagens drog: blir nog lite piller med smileysar på skulle jag tro
Dagens tråkigaste: jag vet inte
Dagens finaste: vet ej
Dagens måste: musik
Dagens dricka: alkohol
Dagens köp: lvar i centrum och köpte mat och alkohol förut
Dagens mat: kycklinggryta och pasta
Dagens kärlek: dagens? jonas är alltid min kärlek
Dagens mående: glad

Musik på hög volym och Josse o jag är redan supertaggade för kvällens fest!!
Lite synd att inte alla kan komma men så är det väl alltid, men vi kommer nog ha kul iallafall :)
Nej nu måste jag gå bort från datorn, josse vill dammsuga ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu