happy smile

Hej alla glada!
eller det kanske bara är jag som är glad, gladare än gladast kanske. nu flyter livet på som det ska igen. Nu är allt bra, eller är det någonsin det? jodå ibland kan det nog kännas så iallafall och det gör det nu. Jag tror att vissa kan lista ut varför jag känner så, andra kanske kan få det lite svårare. Men tänk bara lite till så blir det nog bra ;)

har fått våra tider för VFU, kan väl inte påstå att de var de bästa tiderna men men, hade ju räknat med att vara ledig helgen men fick visst jobba då tyvärr. aja inget att hänga läpp för inte. Dessutom mejlade jag miljöteamet angående sommarjobb som honm och jag kom överrens om, menm nu var det visst fullt helt plötsligt. så det blev visst inget jobb där för mig i sommar. Aja bara hoppas att det blir dessto mer på busfabriken då!

gick upp tidigt för att plugga idag tänkte jag, men råkade visst fastna här istället. Inte jätte bra kanske men så blir det ibland. Lite för ofta kanske. förstår inte varför det ska vara så svårt att komma igång med pluggandet :SNågon som har någon teori angående detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu