tisdag...

Ny dag, nya andetag :P
Har precis varit duktig och diskat och ikväll har jag lovat familjen att fixa käk. Fan vad snäll jag är asså ;)
Ikväll börjar ju dessutom IDOL klockan 20:00 det lär jag se, jag lovar!
Finns det något roligare än att skratta åt de som gör bort sig helt och hållet, eller att förvånas över hur bra vissa människor är på att sjunga. För så är det ju varje år, det är alltid någon som förvånar en och sjunger helt otroligt och alltid är det någon som inte verkar helt klok. Hur kan vissa tro att de kan sjunga när det låter helt förjävligt?

På torsdag drar jag med familjen på kryssning, ska jag vara helt ärlig har jag ingen vidare lust att åka förtillfället. Men det kan ju ändras eller hur?! Jag hoppas iallafall att det gör det, jag hopaps att det blir kul. Har jag tur så blir det väldigt kul just för att jag inte känner för det just nu och därmed inte heller har byggt upp några förväntningar. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa!

Hade bra allihop!
Nu ska jag slöa i soffan framför någon film istället :)
Pusshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu