I´m a barbie girl

lyssnade på gamla aqua låtar tidigare idag där av rubriken :P

Kom precis hem från cloetta center. Var ju match idag mellan LHC- S:t Louis (ett NHL-lag för er som inte vet ;)), gick inte jätte bra om man säger så. Men det hade jag väl inte räknat med heller. Slutade iallafall med 6-0 till S.t Louis. Själv tippade jag på 6-1 ;)

Helgen spenderades hemma hos pojkvännen i Åtvid. På lördagen var det kräfskiva med hans släkt. Riktigt trevligt var det. Sen var vi dessutom och såg en hel del fotboll. Var ju ÅFF-Ängelholm på lördagen. Slutade 1-1, inte jätte bra kanske men men. Även på söndagen var det fotboll, dock med lite yngre spelare. Jonas kusin hade match som vi gick och kollade på. Gick inte så bra där heller, slutade med förlust. Måste nog erkänna att mitt fotbollsintresse bara blir större och större. Snart tycker jag nog att fotboll är lika kul som hockey ;)

En liten uppdatering av mitt liv de senaste dagarna. Nu ska jag placera mig framför TV:N, måste ju se vilka som går vidare i IDOL, även om jag tyvärr inte kunde se när de sjöng idag. Blir att titta på internet imorgon eller se reprsen på söndag. 

Hade bra, pusshej!
 

 


Kommentarer
Postat av: sophia

tack för dagen ! fett kul!

2009-10-01 @ 00:50:07
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu