I keep coming back for more

Jaha då var det söndag igen, drygt en vecka har gått sedan jag skrev sist. Jag är väl helt enkelt inte så bra på att uppdatera, men den här veckan har jag faktist inte riktigt haft tid. Åkte till älsklingen i onsdags och var kvar där till fredag, igår körde vi flyttlass hela dagen. Magnus har nämligen flyttat hit "på riktigt" nu.

Idag är vi barnvakt åt Bella och Emilia. Har redan hunnit bli lite bus här hemma, just nu sitter de små busfröna och kollar på Tzatziki morsan och polisen medan jag sitter här och skriver lite :)
Får väl se vad vi hittar på mer under dagen, de ska ju vara här till någon gång i kväll.

Aja får se om jag skriver mer senare ikväll eller i morgon.
Hade bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu