Hos dig är jag underbar...

Du och jag, är inte som alla andra!
För du och jag gillar ju varandra
Du och jag, är inte som alla andra!
För du och jag gillar varandra


Hittade en gammal skiva med fairytale idag som jag bara var tvungen att lyssna på...

Annars har jag inte gjort alltför mycket idag. Men dagen har flytit på ganska bra ändå och tiden har gått ganska fort i allafall. Helt plötsligt var klockan 16.00, jag som trodde den kanske var 14.00.
Jag har i allafall hunnit med att hjälpa min mor med att få lite ordning här hemma och sökt 4 nya jobb. Känner mig faktist lite duktig :) I lördags såg vårat vardagsrum ut lite som ett bombnedslag, stod grejer nästan överallt. Men snart ser det nog ut som det ska igen. Vi har kommit en bra bit på vägen. Nu gäller det bara att ränsa lite här hemma för att få plats med resten. Det är det mamma och jag har sysslat med idag, ränsat i skåp och slängt en hel del gammalt skräp. Varför sparar man så mycket skit för egentligen?

Aja det var lite om min dag.
Hade bra nu allihop!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu