Hockey! :)

Det blev mycket bus och stoj igår så jag var lite trött i morse och tog mig en sovmorgon :)
Nu har jag nyligen kommit hem från stan, var på möte på arbetsförmedligen och så hämtade jag äntligen ut mitt körkort. Kan ju bara säga att bilden så värre ut än vad jag trode innan. Men men det är väl bara att leva med :P

Nu ska jag snart ta bussen in till stan igen för att vandra bort mot cloetta center, Hockeyn börjar ju idag igen vilket innebär jobb för min del. Har faktist längtat lite. Inte bara för att kunna se matcher igen utan att jobba.
Ska bli skönt att ha något att göra igen. hoppas på bättre lycka denna gång för LHC:s del. Förra säsongen slutade ju inte rikitgt så bra som man hoppats på.

Hade bra så hörs vi!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu