Havet är djupt...

Åh jag fick plötsligt väldigt stor lust att bädda ner mig i soffan och kolla på en massa gamla disneyfilmer, men istället kommer jag lägga mig i soffan och kolla på idolrepriserna snart.

Ivilket fall är jag hemma från kryssningen nu, hade egentligen tänkt skriva några rader igår men det blev inte så.
Jag ska vara ärlig och säga att resan blev mkt roligare än jag trodde, kanske inte den roligaste kryssningen jag varit på men helt klart bättre än jag trott innan. Kanske var det just för att jag inte hade någon lust att åka dagarna innan och därmed inte skapat några höga förväntningar. Vi åt gott, drack gott och bara hade det allmänt kul. Syrran lyckades dessutom få med mig upp på dansgolvet och dansa lite. Jag är nämligen en utav dem här i världen som inte kan dansa, iallafall tycker jag inte att jag kan det själv. Känner man att man inte kan dansa, och därmed är den sämsta på dansgolvet är det inget kul att dansa. Men så var det inte denna gång, jag hade faktist kul ett tag :P

Aja det var lite kort om resan, laddar nog upp lite bilder senare under dan.
Nu ska jag sätta mig bekvämt i soffan och invänta idol istället,
hade bra allihop pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu