here wihout you

Hallå allesammans!

Kan inte påstå att det händer mycket i mitt liv just nu, börjar faktist bli väldigt trött på att gå hemma hela dagarna utan att ha något att göra. Jag vill ha ett jobb nu, kan någon ge mig ett tack?!
Var iallafall på arbetsförmedlingen på möte nu i måndags om jobbgarantin, ska dit igen den 9:e oktober och träffa en hadläggare. Får se om man kan få ett jobb snart. I vilket fall kommer jag ju få en liten ersättning från försäkringskassan nu när jag är med i jobbgarantin. Det känns bra iallafall även om det inte är så mkt är det ju alltid något. Är ganska trött på att inte ha några pengar och aldrig kunna göra något.

Börjar faktist bli lite hungrig nu, kan det bero på att jag inte ätit någon frukost kanske?
Ska nog fixa det snart tror jag. 

För övrigt saknar jag min pojvän väldigt mycket just nu och alla mina upptagna universitets vänner!
Louise och Linnea, jag hoppas ni fixar varsin soffa jag kan komma och sova på då och då nu när ni flyttar! ;)



Kommentarer
Postat av: Louise

Självklart kommer vi det martina. Och du är alltid välkommen! :D

2009-09-23 @ 19:56:29
URL: http://misslhin.blogspot.com
Postat av: Linnea

Du får komma till mig så ofta du vill :D kanske kan hitta på något nästa helg eller helgen efter det? :)

2009-09-25 @ 20:43:33
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu