Dancing in the moonlight

Helgen blev precis så bra som jag hoppats på, både festen hemma hos Tove och hos Jonas var lyckade:)
Var riktigt kul att träffa folket man inte sätt på jätte länge, personer man aldrig träffat och bara ha roligt ihop. Var nog precis vad jag behövde tror jag. Vissa mådde kanske som de förtjänade dagen efter då alkoholintaget blivit lite för mkt, men så är det ju nästan alltid. Men det var ju ingen som blev otrevlig eller så. Utan allt som syntes var glada miner :)

På tal om något helt annat kan jag tala om för er som fortfarande är nyfikna, att jag inte kommit in på universitet i dagsläget. På reservuppropet tog de in 22 pers i norrköping och 8 här i linköping. Men än är det inte riktigt kört, de skulle fortsätta kontakta oss reserver nu i två veckor om någon hoppar av eller så. Och nästa person de kontaktar i HP-gruppen är reserv nummer 19, jag är 21 :P

Hade bra allihop så hörs vi snart igen!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu