Åh happy day

Kan den här dagen bli bättre? För det första firar jag och min underbara pojkvän sju månader idag och för det andra lyckades jag äntligen ta mitt körkort just denna dag :D
Så här glad har jag inte varit på länge!

Jag vill inte gå och lägga mig ikväll, vill inte att den här dagen ska ta slut.
Trots att jag själv tycker att jag körde förjävligt idag tyckte han brevid mig att jag var värd ett körkort.
Så nu har jag tillåtelse att köra själv där ute i trafiken. Bäst att ni aktar er!
ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN säger jag bara!
Fan vad skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu