Us against the world...

Morsning korsning!
Precis hemkommen från arbetsförmedlingen, tyvärr måste jag dit imorgon igen. Ska lämna in ett papper så att jag kan få mina pengar, Äntligen! Har bara väntat på det sen i början på september.

Annars är det jobb ikväll, LHC möter Skellefteå. Hoppas på vinst även idag, de har ju vunnit de senaste matcherna nu. Kanske har turen äntligen vänt! Hoppas joppas! Synd bara att det regnar idag, inte jättekul att stå på en parkering i regn och sen se på matchen dygnsur:/ Hoppas det slutar regna lagom som vi ska börja jobba helt enkelt! Om inte annat ska jag se till att ha min mobil inomhus, så att den inte blir fuktskadad igen!

Kommer kanske en uppdatering igen ikväll om matchen. Vi får se,
det beror på hur trött jag är när jag kommer hem.
Hade bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu