Stronger than words can say...

Dåligt med uppdatering nu igen jag vet!
Har inte gjort så speciellt mkt denna vecka.
Träffade Louise en sväng på tisdagen, tog en fika på cafe´ M sen gick vi en  sväng på stan.
Fixade bland annat en present till hennes pojkvän. senare stötte vi även på lite annat trevligt folk från förra klassen, så vi tog sällskap med dem till Kebabbaren. Satt där en stund innan jag tillslut lämnade dem för att gå och möta my darling som kom med bussen straxt efter 6. Han var kvar här hemma hos mig till i torsdags :)

Idag var vi på kyrkogården och tände ljus på farfars och morfars grav.
Tycker inte om det där med kyrkogårdar. Alltid så obehagligt och känslosamt.
Kan säga att det inte alls var långt till tårar när vi stod där på kyrkogården. 
Jag tror aldrig att man kan komma över denna sorg som drabbar en då än närstående går bort.
Utan varje gång man kommer till graven kommer sorgen och alla minnen tillbaka.
Jag kommer alltid att sakna er!




Tyvärr kunde vi inte ta någon bild på morfars grav eftersom att det var för mörkt ute :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu