purple rain

Regn är inte bra!!
Inte alls kul att jobba ute när det regnar konstant.
Det tyckte inte heller min mobil, utan den bestämde sig för att helt plötsligt bara dö.
Kul kul! Jag som inte klarar mig utan min mobil, höll typ på att dö där borta under matchen.
Inte alls bra! Tur att det var en bra match så att jag kunde koncentrera
mig på den och få lite annat att tänka på.
Nu ligger mobilen isär plockad på tork hoppas den funkar i morgon.
Vill inte köra med den gamla hur länge som helst :/
Som jag sa var det en bra match idag med många fina mål från LHC
och super bra stämning från klacken :)
Riktigt kul, hoppas det håller i sig. Har ju gått lite trögt här i början för LHC.
Kanske har de spelat ihop sig nu, kanske har turen vänt. Hoppas hoppas!
Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på film istället innan jag somnar.
Är väldigt trött just nu. Man blir visst trött av för mkt frisk luft,
eller kan det vara regnet som gjorde mig trött? ;)
Aja hade bra allihop.
Och håll tummarna för att min mobil funkar i morgon igen ;)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sophia

Hoppas din mobil funkar :o

2009-10-04 @ 23:49:49
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu