Not a sinner nor a saint...

Blev aldrig någon uppdatering om hockeyn i torsdags, förlåt!
Men det finns egentligen inte så mkt att säga om den. En helt världelös match var det med väldigt mkt skott men för lite mål. LHC fick stryk med 1-2, men det är jag inte sur för. De förtjänade inte att vinna eftersom att de var alldeles för dåliga. Kändes inte ens som att de spelade tillsammans som ett lag utan mer som enskilda personer. 
hoppas att det går bättre idag, dock hörde jag att de låg under nu efter första perioden. Dessutom hade visst ett utav LHC:s mål blivit bortdömt!? varför vet jag inte.

Igår följde jag med syrran upp till emelie och spenderade kvällen där, med musik, tv, snack och lite allt möjligt. Trevligt, trevligt! Jag fick dessutom stor lust att pärla när jag såg alla hennes pärlor där uppe. så jag gjorde ett hjärta. Vet inte hur länge sen jag gjorde något sånt. Var mkt pilligare än jag trodde. Hur klarar ärligt talat små barn av sånt? De som vill att allt ska gå fort och vara lätt. Åtminstode är de flesta småbarn jag känner sådanna.

Idag åkte vi till ikano josse och jag för att köpa en present till våran mor som fyller år på måndag. 
Det märktes av att det var lönehelg kan jag säga. Var fullt av folk, iallafall på matställerna.
Annars märkte man inte av det så jättemkt. Får i vilket fall hoppas att hon blir glad över det vi köpte,
var inte det lättaste att hitta något roligt att köpa. Men det här vet vi ju iallafall att hon vill ha.   

Nu ska jag inte sitta här och tråka mer utan slänga mig i soffan och slöa framför någon film istället.
Hade bra pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu