Live is life

Hejsan svejsan!
Sitter här och myser med en kopp tee :)
Syrran och Emelie sitter och kollar på män som hatar kvinnor här intill,
blir nog att sen den ikväll skulle jag tro.
Annars har jag inget inplanerat idag, blir nog ganska lugnt skulle jag tro.

Igår var jag duktig och bakade både kolakakor och mockarutor samt städade jag lite smått här hemma. 
Blev ju självklart idol-tittande på kvällen oxå. Ett måste på fredagskvällarna :P Kul med michael Jackson tema. Tyckte det erik sa om det igår var så himla rätt. Det går inte att härma Michael. Det han gjorde, kan ingen göra lika bra så är det bara. Han var verkligen the king of pop!
Tyckte dessutom att det var rätt person som åkte hem igår, taskigt att säga kanske men det är så jag tycker.
Niclas är ju trots allt en utav de jag tycker bäst om. Men Erik är den stor favoriten! 

Hade bra så hörs vi!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu