Fly away with me...

Jag är sjukt besviken på dig just nu. känns som om våran vänskap är påväg att rinna ut i sanden och jag vet inte hur länge jag orkar kämpa emot helt ensam. Känns nämligen som att det bara är jag som bryr mig just nu...

Hej igen alla glada!
Vaknade av att ett flygplan flög över huset i morse, lät som att det var påväg in, fönstrena skakade och jag var livrädd. kul att vakna på ett sånt sätt liksom.
Gick i vilket fall upp och åt frukost, tänkte vara duktig och äta lite mer än bara en macka som brukar vara min frukost, men var ju bara smulor kvar i flingpaketet så det sket sig. Sen var jag snäll och hjälpte mamma med att ta i sär en garderob, självklart skadade jag mig. Så nu går jag omkring med ett fint plåster på långfingret. Vad ska hända här näst? Blir jag påkörd av en bil på jobbet med eller?

Har åtminstode sökt till universitetet nu igen, får se om jag kommer in till våren eller ej. Självklart är jag ute i sista sekund. Men alla som känner mig vet hur tveksam och velig jag är. Kan säga att jag ännu inte vet riktigt vad jag vill. Men jag sökte i allafall, får väl se om jag kommer in eller ej och vad jag gör i såfall...

Ikväll är det jobb som gäller. LHC-Brynäs. Hoppas på en bra match, med vinst till LHC förstårs. Brykar i och för sig vaar bra matcher när brynäs är här. Som ni vet har det ju inte gått så bra för LHC på sistone, jag hoppas verkligen att det vänder snart. Inte minst för att min kära pojkvän ska ha lite mindre att reta mig för:P
 

Aja hade bra allesammans, så hörs vi igen!
pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu