and it cut me like a knife...

Hej alla glada :)
Då var det måndag igen då, en ny vecka.
Har precis varit och lämnat av älsklingen vid bussen, han var tvungen att åka och jobba stackarn:P
På torsdag drar vi upp till sälen, han har fått tid för en anställningsintervju då och ville inte åka själv, så snäll som man är följer man ju självklart med :) Och i morgon ska jag träffa min fader igen. Åker väl dit en sväng på kvällen josse och jag. Hoppas man kan ha sån tur att man får ta bilen dit bort, slippa cykla i kylan.

Kan även tala om för er som fortfarande undrar, att min telefon fungerar nu igen. Det räckte med att den fick ligga på tork över natten. :D

Hade bra allesammans!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu