tonight is the night...

Hej igen!
Skönt med vinst idag :)
Clubben slog Brynäs med 3-0, nice :D
Ännu bättre blev det ju eftersom att Frölunda slog färjestad med 4-1. Då fick jag ju en anledning att mobba jonas lite och ge igen för alla gånger han retat mig när det gått dåligt för LHC.

Sophia och jag hade dessutom lite uhnderhållning under tiden vi jobba de idag. Polisen gjorde nämligen oss sällskap där på parkeringen eftersom att det utförde en hastighetskontroll på raksträckan som går intill vår arbetsplats.
Var lite kul och se bilarna plötsligt sakta ner väldigt drastiskt när de fick syn på polisen. Dock inte riktigt lika kul att se dem skriva böter till folket som körde för fort. Jag mådde verkligen dåligt med dem som blev in vinkade. Det kan verkligen inte kännas bra. Urrsch för att råka ut för något sådant. Hoppas verkligen inte att jag gör det någon gång!





Kommentarer
Postat av: Sophia

älskar dig! <3

2009-10-18 @ 23:17:24
URL: http://thesundgrenkohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu