Born to make you happy...

Lugn dag igår. Var trött hela dagen, blev inte så mkt sömn på natten där. Vet inte riktigt varför men hade svårt att somna, kanske beror det på att jag har för mkt tankar som snurrar i huvudet just nu och har därmed svårt för att slappna av.

Hjälpte i vilket fall mammas kompis med att sätta ut annonser på blocket igår. Så snäll jag är :)
Sen åkte vi ju hem till pappa där på kvällen, fick låna bilen så slapp att gå. Mycket skönt.
Fick även köra in bilen i garaget för första gången, det var läskigt vill jag lova, men vi fick lite goda skratt josse och jag. Tänk att det kan vara så kul att köra in en bil i ett garage :P

Nu ska jag väl snart klä på mig tror jag, går i pyamas just nu. Sen måste jag nog sätta mig och fylla i en massa papper som ska med till arbetsförmedlingen på fredag. Tänk att jag alltis ska sjuta upp allt, varför fyllde jag inte i dom direkt när jag fick dom?

Aja hade bra, kanske tittar in här senare ikväll och skriver mer om dagen. vem vet xD
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud vilken fin blogg du skaffat! Jag har varit lite efter med bloggläsandet så det var säkert länge sen du fixade den, men ändå. Snyggt! :D

2009-10-07 @ 20:49:15
URL: http://misslhin.blogspot.com
Postat av: Martina

Tack gumman, nej då så länge sen var det inte jag fixade den. Men kände att det var dags för något nytt, tröttnade på det rosa men är inte riktigt nöjd än. Ska försöka mig på att fixa en ordentlig header någon gång framöver oxå.

2009-10-15 @ 23:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu