All you need is love...

Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Idag är ingen bra dag, vet egentligen inte varför. Känner mig jätte nere och skulle kunna börja gråta vilken minut som helst känns det som. Kanske har jag helt enkelt varit hemma för länge utan att haft något att göra. Har varit hemma sen i torsdags utan att göra något speciellt och det börjar faktist gå mig på nerverna. Klättrar snart på väggarna!

Var ute och gick en långprommenad igår med syrran i höstvädret. Var riktigt skönt vill jag lova. Var trots allt länge sen vi gjorde något tillsammans bara hon och jag. Var skönt att kunna prata lite och bara umgås. Även om det inte var jättelänge, men iallafall något:P Älskar dig syster! <3

Tänkte ladda upp lite bilder från våran promenad här, men det vill visst inte fungera. Så jag gör nog det lite senare ikväll eller i morgon. ;)
Hade bra, pusshej!


Här är några utav bilderna Syrran och jag tog på våran promenad! :P










Kommentarer
Postat av: Louise

Åh vad söta ni är! Vi måste verkligen hitta på något snart. Vad sägs om helgen? Och du och lovisa måste komma på teparty hos mig sen! Kraam :)

2009-10-20 @ 22:57:19
URL: http://misslhin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu