Uptown girl...

Tjabba tjena hallå!
Var som sagt hemma hos Louise igår, det var lika trevligt som jag hade trott att det skulle bli :)
Jag bara älskar hennes lägenhet och kommer bara att kunna älska den mer när de nya tapeterna
kommer upp och allt blir klart. Bli inte förvånnad om jag rövar ut dig eller nått i framtiden ;)
Nejdå det ska jag inte göra, jag är en snäll person.

Men däremot kommer jag nog bjuda in mig själv några gånger hem till dig.
För som jag sagt tidigare måste ju din bäddsoffa både sittas in och sovas in och jag
har lovat att vara den första att hjälpa dig med det!
Lovisa och jag hjälpte till att packa upp hela(?) Louises hennes kök igår,
roligt roligt! Sen lagade vi mat och åt glass som hennes mamma kom med.
Tack för en trevlig kväll tjejer, något vi får göra om tycker jag :)
Nästa gång är det Lovisa vi hjälper att packa upp hos, eller?

Idag ska jag träffa min efterlängtade Tove:)
Får se vad vi hittar på, ska möta upp henne sen vid 3 då hon slutar skolan.
Får se om syrran ville vara med oxå, får ta och ringa henne sen.
Vi hann ju inte riktigt prata så mkt igår eftersom
att hon kom hem typ i samma veva som jag skulle åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu