Tonight gonna be a good night...

Hej allesammans!!
Jag är feberfri! eller jag blev det redan igår egentligen :)
Kom hem från matchen i söndags med 38 grades feber. Inte jättekul direkt.
Kan inte säga att matchen var någon höjdare heller även om LHC sen vann i sista sekunden :)
Det var inget vidare spel, ingen vilja till att spela och inte heller någon vidare stämning i hallen.
Så det var inte kul alls. Dessutom satt jag och frös som ett as under hela matchen, inte konstigt med tanke på febern men det visste jag ju inte då.

Idag blir det att träffa Louise och Lovisa :)
Ska fixa iordning i Louise lägenhet och jag är pepp till tusen!
Sen blir det väl garanterat en hel del prat skulle jag tro.
Det är ju det vi tjejer sägs vara bäst på ;)

Nej nu har jag inte tid att sitta här med, jag måste nog stoppa i mig något att äta tror jag.
Har ju bara varit uppe nu i 2 timmar så kanske skulle var dags att äta lite frukost eller vad säger ni?

Hade bra!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu