Never let it go...

Rosor är röda violer är blå...
Dålig upptadeting nu igen, skärpning!

Helgen spenderades hemma hos älskling! :)Mysigt värre. Dock blev jag konstig och deppig i söndags, förlåt!
Finns för mkt tankar inom mig förtillfället. Han kom och hämtade mig vid 3 någon gång på fredags eftermiddagen så åkte vi tillsammans hem till honom. Var där och bara myste tills det var dags att gå hem till hans mormor o morfar för att käka taco tsm med dem. Mycket trevligt!
I lördags var vi duktiga att måla, kan erkänna att det var mkt jobbigare än jag trott från början.
Men det blir säkert jättebra när det är klart sen.

I måndags var det introduktions möte på addeco på förmiddagen sen åkte jag hem till Louise
på kvällen, blev även kvar där över natten.
Trevligt trevligt! alltid lika kul att umgås med dig gumman.
Vi tittade på film, pratade packade upp lite och helt plötsligt var klockan 00.00 :/
fattar inte vart tiden tog vägen :O

- titta vad jag kan!
- åh vad duktig du är, kan du cykla med benen oxå?
- aa det kan jag, titta!
- asgarv

faan vad knäppa vi är, men kul hade vi.
Och ännu roligare kommer vi att ha om allt vi planerat kommer att äga rum, hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu