I lay my love on you...

Hejsan svejsan!
Blev jobb i lördags oxå då var det hockey igen mellan LHC-timrå.
Stannade inte kvar och kollade på matchen men vet att det blev vinst till LHC :) (4-2)
dock var det tydligen igen vidare match så jag missade vist inget ;)
Åkte hem till älskling istället och var där tills igår.
Var ju sista helgen vi kunde ses nu på länge, han flyttar ju nu på fredag :(

Tack och lov kommer han hem till jul igen :)
Men det kommer att vara riktigt jobbigt utan honom det vet jag, 
Denna månad kommer kännas väldigt lång. 
Men jag har lovat och bestämt mig själv för att jag ska klara det här!
Blir att se till att ha något att göra hela tiden och försöka att inte tänka på det så mkt,
även om det kan vara svårt. Men det ska gå, jag ska klara det!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu