Happy smile...

Nyligen hemkommen från hockeyn, skönt med vinnst! 4-1 till LHC, det gillar vi skarpt. Dock ett stort minus till vädret, regnade konstant. Emma och jag var dyngsura när vi kom in. Hennes mobil tyckte precis som min inte om regnet och valde att kollapsa istället. Hoppas den funkar snart igen! Ett stort tack för hjälpen iallafall Emma! :)

Har ju inte skrivit på ett tag igen.
Helgen spenderades med älskling, bäst att passa på. Inte långt tid kvar till flytten nu :( Åkte hem till honom efter matchen i lördags. Även den slutade bra. 6-2 till LHC mot Luleå :)

Var kvar i Åtvidaberg tills i måndags då vi åkte tillsammans hem till mig på förmiddagen. Jag skulle ju på möte på Addeco igen. Gick kanon, hon hade bara positiva saker att säga till mig :) 

Idag var det som sagt jobb som gällde. Åkte in och mötte Emma på stan vid 1 ungefär, gick en sväng där innan vi började jobba. Blir även jobb i morgon o på lördag för min del. Hoppas verkligen på bättre väder då asså!

Men nu ska jag krypa ner under täcket och värma mig. Är fortfarande jätte frusen :(
Puss och kram, o nyp i rumpan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu