Give me your love...

Tjena mittbena!!
Sitter och taggar för jobb ikväll igen, eller inte xD
Känner inte alls för att jobba ikväll. Det ända positiva just nu är att det inte regnar uta, utan är riktigt fint väder.- Solen har tittat fram :) hoppas att det håller i sig till i kväll, så att jag slipper frysa ikväll igen. Får se vem jag får jobba med idag, var inte säkert att Sophia, som jag alltid står med kunde komma idag heller. Vi får se och hoppas på det bästa helt enkelt. 

Efter jobbet blir det iallafall hem och se IDOL som vanligt. Ett måste på fredagar :)
Idag skulle de även sjunga kärlekslåtar har jag hört, får se om det blir så.
I vilket fall hoppas jag på en bra kväll.
Hade bra pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu