Friday i'm in love...

Fredag= helg, skönt!! :D
Inte för att jag har haft jättemycket att göra den här veckan, men ändå längtar jag alltid till helgen. 
Ikväll blir det fredagsmys framför IDOL som alla andra fredagar och imorgon är det job som gäller.
Får se om jag åker hem till älsklingen efter hockyn i morgon eller om det får bli på söndag istället har inte riktigt bestämt mig än. På söndag är vi nämligen hembjudna till hans mormor och morfar igen på middag, blir säkert lika kul som sist skulle jag tro. 

Sen på måndag är det dags att bege sig till adecco igen. Ska visst precentera mig själv som om jag skulle sitta på en jobbintervju och gå igenom mitt CV då. ska bli intressant hoppas man får bra tips på hur man kan ändra det till det bättre.

Lite smått och gott om helgens planer.
nu ska jag förflytta mig till köket och stilla hungern istället för att sitta här och skriva.
Hade så bra så hörs vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu