Don´t stop the music...

Hejsan svejsan!
träffade som sagt min efterlängtade tove i onsdags. trevligt trevligt!
Vi gick en sväng på stan och kollade efter julklappar/födelsedagspresenter mm.
Hittade en skit snygg skjorta på jack and jones som hon förmodligen kommer köpa.
Hoppas du gör det Tove och att han gillar den. För den var verkligen skitsnygg!
blev även en sväng till donken för att käka lite,
Tove skulle ju dansa sen och var tvungen att få något i sig innan.

Igår gjorde jag typ ingenting på hela dan, dan gick så otroligt sakta igår asså. Jag fattar inte, när jag trodde det gårr flera timmar hade det i själva verket kanske gått 2. På kvällen gick syrran och jag ner och solade. Det var riktigt skönt vill jag lova, blev dock väldigt varmt mot slutet. Dessutom såg jag typ ut som en tomat i huvudet när vi kom upp. Tack och lov är jag inte lika röd idag. Men är fortfarande ganska röd. Tack för smink säger jag bara :)

Sitter och väntar på älsklingen just nu, han är och tar svinsprutan. (vaccinerar sig). Sen ska han komma och hämta upp mig så vi kan åka hem till honom. själv vet jag faktist inte om jag ska vaccinera mig eller ej. Har inte bestämt mig. Visst det är gratis och så. Men ändå tvekar jag om den verkligen är så farlig som det påstås. Jag menar visst den sätter sig på lungorna och allt men alla som har dött har även haft något annat stort fel i kroppen innan. Dessutom tror jag att det skulle vara mkt större i media om det varit så farligt. folk skulle få hem papper mm. Hittils har jag bara sett lite grann i corren om det och på Tv:n. Som det här med riskgrupperna har jag endast sett i tidningen. Det finns ju folk som inte har tidningen som kanske är en av dem som har lättare att drabbas. de kanske inte en vet om att det är i riskgruppen. 

Dessutom tycker jag inte direkt om det där med sprutor, sen vi skulle vaccinera oss mot stelkramp i skolan och sjuksköterskan stack mig fel. Jag hade en dubbelt så stor arm och ont i flera veckor :(

Blev visst ett ganska långt och tråkigt inlägg. Hoppas ni orkar läsa! 
Nu ska jag ut och gå en sväng med hunden.
Hade bra, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår dig, är oxå grymt rädd för sprutor, min skräck för dom kom när ja g som litetn skulle ta blodprov i armen och sköterskan stack fel massa gånger, så det sluta att jag såg ut som en liten knarkare i armarna vid 1½ års ålder...

Jag vet inte heller om jag ska ta den!!

2009-11-06 @ 14:02:42
URL: http://sarahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu