don´t ever say goodbye...

Nu är den dagen jag inte ville skulle komma här.
Nu är den dagen jag hela tiden har försökt förbereda mig på, men samtidigt inte kunnat förbereda mig på här.
Idag är det den dagen då jonas flyttar upp till sälen :(
Han var här för en stund sen och sa hejdå. Var väldigt jobbigt vill jag lova, jag skakade och det fäldes en hel del tårar :(

Nu kommer det gå nästan en hel månad innan vi kan ses igen. Hoppas tiden går fort för jag kommer sakna min älskling nått enorm under tiden vi är ifrån varandra. Jag hoppas att mina vänner finns där när jag behöver er. för den här tiden kommer jag behöva stöd mer än något annat!

Nog om tråkiga och jobbiga saker. Ikväll blir det bio med Linnea och Louise :)
Vi ska se new moon! hoppas, hoppas den är lika bra som förra filmen och som boken.
tror att det kan vara bra för mig att jag gör något speciellt ikväll och inte bara sitter hemma. då är risken stor att jag deppar sönder eller nått i den stilen. Nu ska jag istället försöka ha roligt och tänka på annat, med mina vänner omkring mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu