varför?!

Vad är det för fel på mig egentligen? Varför kan jag inte sova?
Har haft jätte svårt att sova nu i flera dar. Har jätte svårt att somna,
när jag väl lyckas somna, vaknar jag tidigt dagen därpå sen.
Det är spelar ingen roll hur trött jag än är, eller hur mkt jag än jäspar, ligger ändå vaken och vrider o vänder till runt klockan 2 :/

Igår  låg jag dessutom och grät utan någon direkt anledning.
Jag grät mig till sömns utan att veta varför?!
Helt plötsligt började jag bara gråta...
                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu