sol!!


Ännu en oändlig sovmorgon utan sömn. Klockan 8 ville solen att jag skulle vakna, då var det alldeles för ljust o varmt i mitt rum för att sova mer. visst det är jätte skönt att det är fint väder ute, jag klagar inte alls över det. Tro inte något sådant. Det här är nämligen personen som älskar solen. Är jätteglad att solen har hittat tillbaka. Det är jätte skönt att kunna gå ute utan jacka, slippa allt regn och alla gråa moln på himlen. 

Men att alltid vakna tidigt med solen i ögonen när man får sova länge är inte alltid lika underbart.
Men humöret idag har ändå varit på topp hela dagen, fick ju trots allt en hel del gjort i morse, vilket är riktigt bra, hann bland annat att unna mig en ordentlig frukost för en gång skull. Brukar nämligen inte vara så duktig på att äta frukost, jag är typ aldrig riktigt hungrig på morgonen, vilket leder till att  det inte heller blir så mkt att äta på morgonen för min del.
Min frukost består nämligen mestadels av en macka, det är allt jag äter på morgonen.Jag vet att frukosten är det viktigaste målet på dagen, jag vet och jag ska försöka ändra mig :P Men idag var jag ducktig och åt desstomer :)

Gjorde dessutom ett körkortsprov på datorn i morse innan det var dags att åka till skolan, dock gick inte det allt för bra, jag blev godkänd det blev jag men inte via körskolan. Magnussons har nämligen som regel att man måste få 62 för att bli godkänd på deras prov. (På trafikstyrelsen sen är det 52) 
Då kan de nämligen med större säkerhet skicka iväg fler elever att göra det riktiga provet och klara det.
Vilket kanske kan vara vettigt, man lär ju vara ganska nervös den dagen, iallafall jag!

Förresten upptäckte jag igår att det inte alls är lång tid kvar till studenten nu, eller jag har väl vetat om det länge. Men igår förstod jag det nog helt och hållet.Ddet är inte ens två veckor kvar i skolan. Våra lektioner slutar helt och håller den 3 juni :) Och sista provet är redan gjort! Nu är det bara att sitta på lektionerna och se glad ut. med musiken i öronen och låtsas lyssna på lärarna så mkt som möjligt.

Ska bli så himla skönt att bara vara ledig och vänta på den stora dagen sen! Faan vad jag längtar, samtidigt som det faktist kommer bli ganska läskigt sen. Vad ska man göra, vad händer med alla andra? De man nu blivit van att se varje dag kanske man som mest träffat 3 gånger per år nu framöver! är inte det sorligt?! Är det inte skrämmande egentligen?!
Men som jag alltid har sagt, studenten kommer ändå att vara en av mina lyckligaste dagar i livet! Det är en dag man bara upplever en gång! Och nu är den inte alls långt borta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu