Godmorgon...

God morgon alla glada!

Riktigt roligt att vakna klockan 7 när man har sovmorgon till 11 yiipie! :/
Har varit duktig och pluggat lite matte nu på morgonen, när jag ändå vaknade så tidigt. Men det var inget kul, jag har glömt typ all matte nu ju, känns inte alls bra till provet på lördag. Jag måste verkligen klara det ju! :( Aja det går nog bra får vi hoppas :P Får köpa en massa pepparkakor och dela de i tre bitar så att jag kan önska mig ett under eller liknade xD

Måste även passa på att be er alla om ursäkt för att min blogg har blivit så deprimerande att läsa på sista tiden, jag har haft så mkt i skolan och stressen har trängt sig på mig vilket i sin tur leder till att mitt humör sjunker :(
förlåt allihopa jag lovar att försöka skärpa mig. Snart är ju skiten över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu