snart, snart snart...

De har kommit! Äntligen har jag min egna vita studentmössa i mina händer :D
Nu är det inte lång tid kvar till dagen vi alla lä'ngtar till. Nu är det inte lång tid kvar till staden fylls av glädje,
sång och skrikande studenter, det är inte alls lång tid kvar till jag är en av de glada,
skrikande studenterna där på flaket.

Det är inte ens 100 dagar kvar!
Närmare bestämt är det bara 79 dagar kvar till den dagen
 som kommervara en av mina lyckligaste i mitt liv :)
Det är bara 79 dagara kvar till STUDENTEN :D
snart är 12 jobbiga skolår över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu