PAPAPA

Martina är duktig!
Jobbade massor på våran redovisning dag, så har kommit en bra bit påväg, Matir och jag ska gå igenom power pointen i morgon också medan de andra är i fotolabbet, det här blir säkert jätte bra!
Jag försöker bara få tillbaka min motivation igen, det är inte alls lång tid kvar nu. På tisdag kväll blir det att fira att det är klart, inget illa menat för gruppen eller så men det är värkligen skönt att slippa den här skiten nu fram över. Det har varit alldeles för mycket ett tag.

I morgon får jag äntligen träffa min älskling ingen, sen blir det att jobba, jobba och jobba denna helg som gäller. Sånt är väl livet skulle jag tro. Längtar så fruktansvärt till studenten nu asså, inte långt kvar det heller! Kan inte ens vara 100 dagar kvar nu?! Ska bli underbart, men som jsagt har jag lite beslut ångest över vart jag ska pluga, ska jag vara kvar i stan eller inte? I allafall tänker jag inte bo kvar hemma längre n jag behöver! knappt att jag står ut nu, hadfe jag baar haft pengarna hade jag flyttat för länge sen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är bara 98 dagar kvar!!! Om jag räknat rätt. Men det har jag nog, på en höft i alla fall. Och ja, ska bli så sjukt skönt när PAt är över. <längtar>

Kram :)

2009-03-06 @ 18:41:55
URL: http://misslhin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu