Helt slut?!

Jag kan inte fatta det, allt är slut bara sådär. På bara några timmar försvinner den glädjen man kännt förut.
På bara en liten stund försvann det man är van vid att spendera sina kvällar med.
Bara genom en ren jävla otur sabbades allt. Nu kommer man få vänta enda till i höst på en ny säsong.
Flera månader innan man får känna den där underbara känslan av att vara en i publiken, av att höra hur klacken hejar fram sitt lag och känna glädjen inom sig efter en vinst.

Men jag klandrar inte er grabbar och inte heller domaren som jag gjorde innan.
Allt kan hända, det är endå ett spel det handlar om. Visst kan jag känna att det är lite orättvist,
vi hade spelet hela tiden, vi hade mest målchanser och drev spelet framåt men endå fick vi aldrig in det där sista målet som behövdes trots alla förlängningar. Berodde det på trötthet och ofucksering?
 Eller pallade laget helt enkelt inte av pressen bara?

Vi får helt enkelt se framåt och hoppas på bättre lycka nästa gång!!
Vi vet ju alal att vi kan, vi har varit i final flera gånger innan,
någon gång ska guldet till Linköping, 
efter att ha varit så nära så många gånger!!


Kommentarer
Postat av: madde

hejjsan sötan hittade din blogg så nu bevakar jag den :D<333 puss hare bäst!

2009-03-19 @ 19:46:53
URL: http://manderssonmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu