äntligen...

Rapporten är klar och inlämnad, vilken lättnad vilken befrielse!
Satt uppe och jobbade till halv 12 i måndags hemma hos Matir. Gud vad koncentrationen sjunker med tiden, de sista timmarna var det väldigt svårt att koncentrera sig på arbetet vill jag lova!

Nu är det urkund som skrämmer mig, tänk om vi blir fällda, tänk om vi har kopierat något omedvetet.

Är det någon som vet hur hårt det är? 
Hur mycket får man ha likadant utan att få IG? HJÄLP!!

Sen har vi redovisningen kvar att göra, hoppas vi klarar av den bra nu tjejer. MVG har vi ju satsat på hela tiden, det är vi värda efter allt hårt arbete vi lagt ner. Vi kan det här det vet jag! det svåra är baar att få tiden att räcka till. det är svårt att hitta tider då fyra personer kan samtidigt.

Inte nog med allt PA, det är snart april vilket betyder att det snart är dags att välja utbildning. Vad jag vill gå vet jag typ redan men vart?! Jag har ingen aning, ska jag lämna linköping eller inte?!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu