Slappishelg på hög nivå!

Jag och älskling har nog spenderat över 30 timmar i sängen denna helg tror jag. I lördags lämnade vi inte sängen fören klockan 18.00 på kvällen. Då var vi båda hungriga och lagade mat (eller egentligen blev det frukost,lunch och middag i ett xD) Ingen av oss var väl direkt sugna på att laga någon avanserad mat så där dagen efter, så det blev korv och pommes :P

Grillfesten i fredags blev väldigt lyckad, vädret höll i sig och var kanon hela kvällen. Vissa hade kanske lite väl trevligt och drack lite för mkt?!
Jonas mådde väl som han förtjänade på lördagen där sen.
Kanske var det just därför vi inte gick upp fören 18.00 kanske ;) Men som sagt kvällen blev lyckad och var rolig fram till slutet då vissa mådde riktigt dåligt och stoppade huvudet i busken för att tömma magen på lite alkohol. Jag kan säga att det inte bara var jonas som gjorde det, han hade sällskap av fler. Var det whiskyn som bråkade lite med grabbarna, eller?
Kanske var det inte den allra bästa festen jag varit på, men jag lovar att det inte heller var den sämsta.

Kommentarer
Postat av: Louise

Mm det låter så mysigt med slappishelg alltså. Såna måste man verkligen ha ibland. Föresten är din blogg jättefin, den är så rosa och gullig! =P ÄR själv lite sugen på blogg.se nu alltså.. blogspot bara retas med mig hela tiden ^^

Aja, lycka till med du-vet-vad! kramar

2009-07-27 @ 12:18:46
URL: http://misslhin.blogspot.com
Postat av: Elin

våran förlovningsfest måste ju varit den bästa ;D

2009-07-27 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu