helg i åtvidaberg :)

Haft en toppen helg i åtvid :)
åkte till åtvidaberg runt halv 1 i fredags för att träffa Emma ett par timar :)
Alltid lika trevligt att vara med dig gumman, med dig kan man snacka om allt, du förstår alltid.
Vi käkade glass i solen under den tiden den fortfarande var framme, sen myste vi en hel del med grann hunden Zaza eller hur hon stavas xD mycket mysigt, det måste nästan vara världens gulligaste och keligaste hund asså :)
Blev lite filmtittade för mig o Emma oxå innan oskan kom fram och det var lika bra att stänga av tv.

Runt 6 sen åkte vi med viktor och tankade och sen till ica för att handla mat till deras pappa och leta efter älsklingen så jag kunde få hans nycklar. Hade ingen lust att vänta utomhus på att han skulle sluta jobba, eftersom att
Emma skulle åka hem till Jonte.

Väl hemma hos älsklingen blev man attackerad av två väldigt keliga katter. Jag satte mig i soffan för att kolla på tv, och helt plötsligt kom lilla Amber upp o la sig på min mage. Väldigt mysigt och ovanligt. Denna lilla filur brukar annars vara väldigt rädd av sig.
var inte heller så smart av mig att ha svart tröja på mig, den var inte riktiogt svart efteråt, utan mer grå. men men

Kan väl beskriva helgen med ordet mys, för det var just vad det var, mysigt :)
Älskling och jag passade även på att se filmen taken i helgen som ingen av oss hade sett innan, den var faktist bra. Dock inte lika bra som jag hade trott. Men så är det ofta nu för tiden. jag har en tendens att alltid ha för höga förväntningar på filmer nu mera :/

Nu ska jag fika lite och vara social med familjen istället, men vill bara tacka för ännu en trevlig helg älskling!
Älskar dig massor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu