start of something new! :)

YEES! jag vill bara skrika av glädje just nu, jag klarade det, jag klarade det!
hade teoriprovet idag vid två, så nervös som jag var precis innan, när jag satt där i fotoautomaten och vi väntan på att få gå in i salen. vet jag inte när jag var sist. det var hemskt. jag mådde verkligen illa av nervositet asså.

Väl inne i salen släppte nervositeten, men kom tillbaka då det var dags att rätta provet. Det var verkligen hemskt! Vet inte hur många tankar som strömmade genom mitt huvud under de sekunder det tog att rätta provet. helt plötsligt hände det något och på skärmen stod det med gröna stora bokstäver: GODKÄND. Vilken otrolig lättnad, jag ville bara skrika rakt ut just då men det kunde jag inte, istället lämnade jag salen med ett stort leende :)

När jag svarat på nästan alla frågor, hoppade över två. (hade seriöst ingen aning om vilket svar jag skulle ta, tyckte att alla lät helt otroligt fel) vågade jag inte gå igenom alla mina svar, trots att jag hade tid. Jag kollade lite snabbt på de frågor jag markerat, sen tryckte jag på knappen. Jag brukar nämligen ha den oturen att ändra rätta svar till fel, och det vågade jag inte riskera just nu. Och tur var väl kanske det! :)

Nu är det bara att hoppas att uppkörningen går lika bra den med, vem vet kanske har även jag körkort innan månaden är slut ;)

Kommentarer
Postat av: Emeliepemilemelie

GRATTIS ;DD <33

2009-07-22 @ 22:34:51
Postat av: Linnea

Congrats my friend!!! :D

2009-07-25 @ 23:02:05
URL: http://laynea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu