Välkommen 2009!

Nått år= nytt liv!
Jaha då har även jag skaffat mig en blogg då,
får se hur länge jag har kvar den och hur mkt jag skriver.

I vilket fall tänkte jag börja med att hoppas att alla hade det trevligt på nyårsafton och att ingen satt ensam där hemma o hade det tråkigt.  Ett nytt år ska man fira med glädje och vänner. Inte alldeles ensam med tårar och jobbiga tankar. Och för er som fixade nya nyårslöften håller jag tummarna att ni lyckas hålla dom, själv gick jag emot mina principer. Jag vet själv med mig att jag är en person som har svårt för att hålla sånt där som nyårslöften, trots det gav jag mig själv 3 nya löften i år som jag hoppas att jag ska lyckas hålla. 

1.  Förbättra mitt tålamod o inte ge upp direkt (allting går om man bara vill)
2.  Inte skjuta upp allting till sista stund utan ta tag i saker o ting direkt
3.  Ta hand om mig själv o inte äta så jävla mkt skräp som godis o andra sötsaker

Dessutom lovade jag mig själv att lämna allt det jobbiga som hänt bakom mig o istället se framåt. 2009 ska bli ett så mycket bättre år än 2008!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP, OCH VÄLKOMMNA TILL MIN BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu