Skolstart!

Jaha då var det slut på det roliga, nu börjar helvetet igen!
Inga sköna sovmornar till 12-1 nån gång längre utan nu blir det att sätta klockan på 6 igen och ta sig till skolan.
Idag hade vi dock sovmorgon till halv 10 skönt det, för det var sjukt svårt att somna igår måste jag säga!

Skolan var väl helt okej inte många förändringar direkt förutom att vi nu har LK-kost istället för sodexo, så nu fanns det mat till alla och mjuka mackor :)
Annars var allt som vanligt, Staffan babblade på om något nytt obegripligt på fysiken. Han började dessutom lektionen som vanligt efter ett lov med att hälsa oss välkommna tillbaka och hoppas ni haft ett bra o trevligt lov och som vanligt kom den vanliga slut kommentaren:  "Hoppas att ni laddade med nya krafter nu för vårterminen..."
Det enda ovanliga var nog faktst att jag stod ut hela lektionen och orkade föra anteckningar. blev riktigtförvånad över hur fort tiden hade gått när jag kollade på klockan och insåg att det bara var 20 minuter kvar. Vi hade alltså suttit där i 40 minuter men enligt mig kändes det som 15 :P

Bara att hoppas att alla fysiklektioner framöver går så, och att jag börjar fatta mer så att proven o allt går bättre. På så sätt slipper jag förmodligen Staffans jobbiga kommentarer o blickar samtidigt som mitt dåliga samvete inombord minskar. Jag sliper dessutom de där två bokstäverna som man inte vill se. De som gör så ont inombords att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu